حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

دوستام کجان؟؟ از کيم کمک بگيرم؟؟؟!!!!

همونطور که گفتم من قبلا در عکسستان و کلوبش مینوشتم

نوشته های من در عکسستان خوانندگان خودش رو داشت ، البته تجربه به من ثابت کرده که کم کم خوانددگان وبلاگها وبلاگهای مورد علاقشون رو پیدا میکنن

ولی نمیدونم دوستانی که بهشون آدرس وبلاگم رو دادم کجان؟

انگار باید آدرس وبلاگم رو به خوانندگانم در عکسستان بدم

اینجوری انگار نمیشه

هرچند این روزها اینقدر بازار مسائل 30یا30 داغ که حتی فکر میکنم اگر از خانوم "کیم کارداشیانم" با اون هیکل قشنگ پست بزارم بازم کسی نظر نخواهد داد

واسه دست گرمی یه عکس از کیم و خواهرانش در ساحل ببینید






تابعد

یا حق

۴ نظر:

  1. سلام ایمان جان
    ممنون که آدرس بتاگتو بهم دادی
    دلم واقعا برات تنگ شده بود
    میبینم که حسابی ترکوندی گلم...

    پاسخحذف
  2. ايمان عزيز درسته كه قابل ندونستيد به من ادرس بديد ولي من ادرس شما رو از يه دوست گرفتم
    مطمئن باش با تلاش خوانندگان خاص خودت رو 1يدا ميكني

    پاسخحذف
  3. مرسی از آفرین خانوم و دانیال عزیز که نظر دادن ببخشید که برای شما ارسال نشده آدرسم چون من فقط تونستم برای دو سه نفر از دوستان آدرسم رو بفرستم
    مرسی
    منتظر نظراتتون هستم،و خوشحال میشم که بیایید.

    مرسی

    پاسخحذف
  4. سلام ایمان جان وبلاگ جالبی داری مطمئن باش خوانندگان خاص خودت رو پیدا میکنی و وبلاگت میشه جزو بهترین هاراستی چرا دیگه تو کلوب نمینویسی بازم بهت سر میزنم فعلابای

    پاسخحذف