حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ تیر ۵, جمعه

مرگ يک لجند


لنجد موسيقی پاپ مايکل جکسن(2009-1958) در آیارتمانش در ال ای روز پنج شنیه به علت ایست قلبی در گذشت.

هر چند من خیلی به موسیقی مایکل علاقه مند نبودم اما خبر از دنیا رفتنش واقعا شوکه ام کرد و ناراحت.

جکسون هرچند در سالهای اخیر به جهت برخی حواشی در زندگی شخصیش آن محبوبیت دهه 80 و 90 را تکرار نکرد ولی واقعا مثل یه اسطوره همواره نامش با موسیقی پاپ اجین بود و بی جهت عنوان لجند یا آی کن را برای او انتخاب نکردند.اودر 51سالگی درکذشت ،اما حالا حالا ها میتوانست باشدو بخواند و بسازد ، دریغ که یک هنرمند بزرگ(فارغ از حواشی نورلند)از میان رفت.
فقط میتونم بگم خدا رحمتش کنه تا بعدا اگه تو حال بهتری بودم راجع مایکل یه پست مفصل بزارم .
تا بعد

۸ نظر:

  1. ما چه خوشموم بياد چه نياد خيلي ها وي رو بعد از الويس بزرگترين خواننده تمام تاريخ ميدونن
    كه با توجه به فعاليت هايي كه مايكل داشته نظر اين دوستان زياد هم بيراه نيست
    به هرحال دونيا يكي از بزرگترين خوانندگان تمام ناريخ رو از دست داد

    پاسخحذف
  2. در مورد اين نوشته شما کاملن کپي برداري شده.وقتي من ميگم از خودت نمينويسي ناراحت ميشي و نظر رو پاک ميکني.خودت باش و با قلم خودت بنويس.در ضمن همه ي نوشته هات رو خوندم و بعد نظرم رو گفتم من همجنس خودتم زياد به نظر اين دخترا دلخوش نباش براي خوشايند تو به به و چه چه ميکنن.مطالعه کن دوست من

    پاسخحذف
  3. منکه خيلي دوسش داشتم وقتي فهميدم کلي گريه کردم.
    پاتريس

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز ناشناسم که ای کاش وجودش رو داشتی و از خودت نشونی میزاشتی تا جوابت رو به صورت عام ندم،اولا اینکه اگر ادعامیکنید، لطفا ذکر کنید از کجا و چه منبعی کپی شده است تا همه بدانند و بنده هم داعیه نویسندگی نداشته ام وقبلا هم عرض کردم این یک وبلاگ حرفه ای نیست، که حالا شما بخواهید قلمم را زیر سوال ببرید
    ثانیا من نباید این را بگویم، اما حداقل 300 جلد کتاب از بزرگترین نویسندگان دنیا خوانده ام که اطمینان دارم شما یک دهم آن مطالعه نداشته اید که اگر داشتید نوع نوشته هایتان به آقای احمدی نژادشباهت نداشت.
    بنظر میرسد بهتر است نظر هارا کنترل کنم تا مجبور نباشم هر روز به اراجیف هر کسی که نمیدانم کیست و سوادش چقدر است و چند کلاس درس خوانده است وقت گرانبار بگذارم و جواب بنویسم.
    اگر دوست داشتی ایمیلتون رو بگذارید تا مدارج تحصیلی وعلمی و لیستی از نقد های من که در نشریات سینمایی سالهای قبل به چاپ رسیده در اختیار تون بزارم
    امید وارم شما اینقدر بد حال و لجوج نباشید و نخواهید به زور خود تان را به کسی یا جایی تحمیل کنید ،دفعه قبل هم در جوابتان نوشتم میتوانید به این وبلاگ نیایید
    امید وارم حالتان بهتر شود و به این وبلاگ سر نزنید

    وبه قول مولانا
    در نیابد حال پخته هیچ خام
    پس سخن کوتاه باید والسلام

    پاسخحذف
  5. از دوستای گلی که از عکسستان تا اینجا با من هستن تشکر میکنم از پاتریس و دانیال عزیز که وقت میذارید و میاید به اینجا متشکرم منتظر نظراتتون هستم.

    پاسخحذف
  6. منم بگو ولي نمي تونم نظر بدم يعني ثبت نميشه
    سامي خانم گل هستم

    پاسخحذف
  7. خب حالا که ثبت شد اول بگم مبارکه دوم بگم خيلي ناراحتم که مايکل مرده چون دوسش داشتم و از بچگي خواننده مورد علاقم بود مخصوصن رقص بي نظيرش ايکاش کسي مي مرد که کمي التيام بخش دردهامون ميش مرگش .هرچند نبايد از مرگ کسي خوشحال بشيم ولي با مردن بعضيها خونهاي ريخته شده پايمال نميشد حيف که خدا خوابه....
    سامي

    پاسخحذف
  8. سامی خانوم گل
    نظر شما حتما ثبت میشه، مرسی که اومدی منتظر نظرات هستم
    بازم مرسی

    پاسخحذف