حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

بجای شعر.........!!!


پیشترها (نمیگویم جوان که بودم که بعضی ها ناراحت نشوند)شوری داشتم برای نوشتن و به تصویر کشیدن افکارم، دیده هایم و تفکراتم که حاصل همه اینها یعنی از سالهای 76 تاتقریبا 83 چندین سر رسید و دفتر یادداشت پر از ، چه بگویم شعر یا یادداشت ، شده بود که نمیدانم ناگهان چه شدند، حالا هر از گاهی در حین جابجایی ها سررسیدی پیدا میکنم که مثل همه آنها پر است از نوشته هایم.
این یادداشت را در عکسستان هم گذاشتم و دوستان پسندیدند ،گفتم شاید اینجا هم جالب باشد و دوستان جدید تر با قلمم آشنا شوند:

البته این یادداشت داستان مفصلی دارد آنجا هم گفتم در فرصتی واقعه را مینویسم





"یک دیدار"

هنوز معصومیت نگاهش
از پشت عینک آبی رنگش
به یادم مانده است

هنوز نامردمیهای روزگار
رنجور و خموده ام میکند
میآزاردم.


هنوز سرانگشتانم از
اشکهای معصومانه
روی گونه هایش
در سرمای آن صبح زمستان
تر است
یخ بسته است


هنوز بوی تره های خیسش
و شهوانی ترین نگاهها و بوسه ها
در چند قدمی من است
هنوز خداحافطی اول و آخر
از یادم نرفته است
هنوز گام برداشتن بی هدفش
از پشت پنجره ای
که از نفسم مه آلود شده
جلوی چشمانم است
از یادم نرفته است.


من هنوز از نامردمی های روا شده
بر او
از بد اجتماع این روزگار
میسوزم


من آن شب وآنجا چه میکردم
نمی دانم ،

از آن نمیدانم های بسیار است

پنجره مه گرفته از نفسم است
نگاه میکنم ، گامهای بی هدفش
و برگشت
و مراتماشاکرد
و دستی تکان داد
و او را ندیدم.





نهم آذر هشتاد
تهران-اقدسیه

۷ نظر:

  1. آقای مهندس شما این جوونیو اید به دلت منتقل کنی
    شعر قشنگیه ترشی نخوری یه چیزی میشی
    میشه بگی نوشته هات از تخیلت میان یا حقیقت خارجی دارن؟

    پاسخحذف
  2. فکر کنم خیلیها دلشون لک زده برای شرح ماوقع این شعر.آخه اینو قبلا" هم تو عکسستان گذاشته بودی
    ولی خیلی دلنشین مینویسی پرواضحه که هنرمندی عزیز
    شاد،موفق وکامیاب باشی
    میمچه خانم

    پاسخحذف
  3. ایمان جون میخواستم بگم خیلی خوب میشه که فیلمهای خوبی که میبینی رو اینجا به بقیه هم معرفی کنی بعدش درموردش بحث کنیم یا هرکس دیگه ای که فیلم خوبی میبینه یا کتاب قشنگی میخونه؟ راستی
    " درباره الی" رو دیدی؟ نظرت چیه؟

    پاسخحذف
  4. مرسی از آفرین جان اولین کامنت این وبلاگ مال شماست
    حتما به گفتتون عمل میکنم خانوم
    میمچه خانم غربز حتما شرح ماوقع رو میگم بعدا
    ناشناس که نمیدونم چرا اسمشونو ننوشتن؟؟ چشم پیشنهاد تون خوبه حتما این کارو میکنم

    مرسی از همه دوستان که نظر میدن

    ایمان

    پاسخحذف
  5. زیبا بود
    خیلییییییییی


    یهو دلم خواست به سررسیدهام یه سری بزنم

    پاسخحذف
  6. زیبا بود
    خیلییییییییییی


    یهو حوس کردم یه سری به سررسیذ هام بزنم

    پاسخحذف
  7. مرسی پگاه جان دیر اومدی برام کامنت بدی و اومدی
    منتظرتم
    مرسی

    پاسخحذف