حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

نشاني ها!!!!

سال های 74 و75 وقایع مهمی در نشر اتفاق افتاد که شاید خیلی دیرتر دوستان به این نتیجه رسیدند ، زمانی که انتشارات دارینوش شعرهای سید علی صالحی را با صدای ناب عمو خسروی عزیز(یادش گرامی) منتشر میساخت ،هیچگاه گمان نمیبرد روزگاری این کتابچه های کوچک ونوار کاست یکی از پرفروشترین های نشر شوند.

من آن روزها زندگی تازه ای را تجربه میکردم پراز استرس، پر از سوئال بی جواب در مواجه با عشق و هراس و هوس ......
این شعر ها و آن صدا انگار مرهمی بود برای التیام اینها ، هنوز شبها که میخواهم بخوابم صدای قشنگ خسرو را در گوشم که زمزمه میکند میشنوم؟!

این شعرا بخوانید از نشانی ها ، عجب که حدیث نفس ها به هم شبیهند


این صبح،این نسیم،این سفرهُ مهیا شدهُ سبز،این من و این تو،
همه شاهدند
که چگونه دست و دل به هم گره خوردند....یکی شدیم و یگانه.

اول فقط یک دل دل بود.یک هوای نشتن و گفتن.
یک بوی دلتنگ و سرشار از خواستن.یک هنوز با هم ساده
رفتیم و نشستیم،خواندیمو گریستیم.
بعد یکصدا شدیم.هم آواز و هم بغض و هم کریه،همنفس برای
باز تا همیشه با هم بودن.

برای یک قدم زدن رفیقانه،برای یک سلام نگفته
برای همسفر همیشه عشق......باران!!

باری ای عشق، اکنون و اینجا،هوای همیشه ات را نمیخواهم
......نشانی خانه ات کجاست؟!

تابعد
یا حق

۵ نظر:

  1. دوست عزیزی که نه اسمتو نوشتین نه آدرستونو دادین که من بدونم حداقل کی هستید؟
    این وبلاگ به وبلاگ حرفه ای نیست و نیازی نیست من به وبلاگهای حرفه ای نگاه کنم
    شما هم بهتر اول موضوعیت وبلاگ رو بخونین بعد نظر بدین
    موضوع این وبلاک شعر وترانه و نوشته های منه شما اگه خشتون نمیاد دلیلی نداره وقت گرانبارتون رو صرف کنید و کامنت یگذارید
    مطمعا باشید به مرور دوستان و خوانندگان نوشته های من از عکسستان کمکم به من ملحق میشه چون من مخاطب خودمو داشتم همیشه
    iman

    پاسخحذف
  2. بیکاری به خدا خیلی بد
    به همه دوستان عزیزم بگم که این شعر از سید علی صالحی مگه من جایی گفتم که این شعر رو من نوشتم

    پاسخحذف
  3. سلام خوبید؟ چرا امشب وبلاگتون مطلب جدید نداشت؟ بالاخره موفق شدم امشب نظر بدم راستی از بابت شعر شهیار قنبری که برام چند شب بیش گذاشتید ممنون شب بخیر

    ن.الف

    پاسخحذف
  4. salam
    man belakhare to nestam nazar bedam
    baraye poste marge yek labkhand nashod
    movafagh bashi Iman Jan

    پاسخحذف
  5. سرکار نگین خانم امشبم آپ کردم منتها زمانی که شما احتمالان لالا هستین. ببخشین دیر شد. مرسی از نظرتون و نظراتتون ثبت میشه اگر همون لحظه نمیبینید چون منتظر تایید هستن اینو گفتم برای اطلاعتون که دوباره نظرتون رو ارسال نکنین.
    مرسی
    منتظر نظراتتون هستم

    پاسخحذف