حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

يه شب ماه مياد!!!!

از احمد شاملو
به یاد فرهاد و اسفندیار منفردزاره


یه شب مهتاب،ماه میاد تو خواب
منو میبره
کوچه به کوچه
باغ انگوری باغ آلوچه
دره به دره
صحرا به صحرا
اون جا که شبا پشت بیشه ها
یه پری میاد ترسون و لرزون
پاشو میذاره تو آب چشمه
شونه می کنه موی پریشون
.
.
.
یییه شب ماااه میاااااااااااااااد.


آره واقعا، یه شبی یا یه روزی که شایداصلا فکرشو نمیکنی اون ماه میاد و با خودش میبره تورو به جاهایی دوردست که آرزو داشتی
یه شب ماه میاد، حتی اگه تو توی زندون باشی، در محبس تنت
یه شب ماه میاد، یه شب ماه میاد حتی اگه ته یه دره باشی در اعماق وجودت
میاد
میاد اون ماه
میاد

۷ نظر:

  1. سلام . امروز بعد از مدتها یه سر آمدم اینجا و پیامت رو دیدم . از لطفت ممنون . وبلاگت رو هم دیدم ، خیلی شاعرانه و قشنگه .
    موفق باشی

    پاسخحذف
  2. واییییییییییییییی
    تورو خدا وبلاگ جون منم یه کامنت بذارم.
    مردم ازبس کامنت برای ایمانی گذاشتم و ثبت نشد.
    میم

    پاسخحذف
  3. خوب حالا که امروز شانس با منه و کامنتم ثبت میشه
    بگم که: ایمان جون مرسی از پستهای عالی که میذاری
    من همشونو میخونم ولی نمیتونم کامنت بذارم.
    مثل همیشه عالی هستی و عزیز دل من
    میم

    پاسخحذف
  4. سلام ایمان جان
    اولین باریه که میام وبلاگت
    نوشته هات واقعا قشنگن

    پاسخحذف
  5. سلام به ایمان جون خودم
    خوبی
    اینجا شاید بشه پیدات کرد
    یه سر به من بزن بابا دلم خیلی برات تنگیده
    این پستت هم حرف نداشت
    مواظب خوذت باش
    دوستی که همیشه به یادته
    باران

    پاسخحذف
  6. یه ارشیو درست حسابی به فارسی بذار ادم سر و ته وبتو بدونه...ح

    پاسخحذف