حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۸ شهریور ۵, پنجشنبه

عشق تابستانی!!!!

ترانه های شهيار همیشه برای من پر از خاطرات رنگی و سیاه وسفید است ، شاید برای همه همسالانم که سرسوزن ذوقی داشته باشند نیز ،آن روز گرم وشرجی که ترانه "عشق تابستانی"تمام گوشم را و ذهنم را پر کرده بود کنار ساحل "متل قو" بودم. انگار دیروز بود، نگاه که میکنی 10سال گذشته است من با اینهمه گذشته قشنگ عاشقانه چه کنم؟ ،کجای این روزمررگی امروز جایشان دهم که سوز نوستالژیک هر کدامشان از جایی سر در نیاورد و نسوزاندم؟ ........نمیدانم ؟ ، و از این نمیدانم ها بسیار است!!!!!ا

عشق تابستانی، بوسه ی پنهانی
وعده ی ما فردا، پای گوش ماهی ها
پشت خواب مرداب، باغ خیس از مهتاب
ته آواز من، تیله های روشن
دخترك بیا نترسیم ، دخترك
بیا دریا رو بدزدیم ، دخترك
نگو نه ، نه ، نه ...

دم عطر لیمو، سر حرفی خوشبو
گوشه ی موجی دنج، دو قدم تا نارنج
لب داغ لاله، بغل چمخاله
زیر ابری ساده، غزلی افتاده
دخترك بیا نترسیم ، دخترك
بیا دریا رو بدزدیم ، دخترك
نگو نه ، نه ، نه ...


لب آهِ آهو ،آخر آلبالو
زیر چتری از یاس، پای كوه الماس
پای خیس پارو، وسط متل قو
آخر شهریور، هتل بابلسر
دخترك بیا نترسیم ، دخترك
بیا دریا رو بدزدیم ، دخترك

تا بعد

۴ نظر:

  1. گذشته قشنگ عاشقانه میتونه پایه ای باشه برای عشقهای امروزه.میتونه یادمون بندازه که لطف خدا مثل خیلی از آدمهای کره زمین شامل حال ما هم شده و ما عاشق شدیم و این عشق گرانقدر است،ارزشمند است و زیباست.
    توی همون گذشته عاشقانه فکر کنم منم جایی داشتم البته فکر کنم. و من امروز خوشحالم که هر روز بیشتر از گذشته بهت وابسته میشم و دوستت دارم.
    میم

    پاسخحذف
  2. مرسی میم چه خانومم

    پاسخحذف
  3. عزیزم منم همینطور
    خیلی قشنگ نوشتی
    تو بالایی یادم رفت اسممو بنویسم
    منم هر روز هر روز بیشتر دوست دارم
    ایمان

    پاسخحذف
  4. دریا رو هم ازم دزدیدن


    دختر دریا

    پاسخحذف