حرفهايي برای نگفتن.......

در جمع من و اين بغض بی قرار
جای تو
خالی

۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

ترانه يا خاطره

ميدونید ترانه وقتی مفهوم پیدا میکنه که برای شما یاد آور کسی یا چیزی ، وقت و زمان و خاطره ای خاص باشه یا یه دوره از زندگیتونو معنی کنه، حداقل برای من که اینطوریه یعنی در اکثر قریب به اتفاق ترانه هایی که برای بار اول میشنوم جزبم نمیکنن ،مگه اینکه ترانه از نظر موسیقایی و هم از نظر کلام ترانه خوبی باشه که بتونم کم کم بهش عادت کنم اونوقته که شاید چند سال بعد برام به یه ترانه خاطره انگیز تبدیل بشه
نمیدونم شما ترانه "سنگ قبر آرزو" رو میشناسین یانه ولی به قول آبادانیه من و کیمیایی که خیلی دوسش داریم:
بر تو وآن خاطر آسوده سوگند
بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند
بر آن لبخند جادویی
بر آن سیمای روشن
کز چشمان تو افتاده آتش بر هستی من
عمریییییی هر شب در رهگذارت
ماندم چشم انتظارت
شاید یک شب بیایییی..........
تا بعد
در پناه او

۲ نظر:

  1. ......

    دردا تنهای تنها

    بگذشته بی تو شبها

    در حسرت و جدایی

    زین پس محزون و خاموشم

    عشقت خاکسترم کرد

    در دست باد پاییزی

    نشکفته پرپرم کرد !

    پاسخحذف
  2. مرسي بهناز جان
    ميدونم که تو هم با ترانه ها خاطره بازي ميکني
    خوشحال شدم که سر ميزني به اينجا

    پاسخحذف